Wednesday, March 2, 2011

1. märts

Nii, eile oli väga tegevusrikas päev.
Hommikul magasime umbes üheksani ja siis toimetasime veidi. Aitasime pesusi lappida. Poole üheteistkümne ajal tuli Lluisi isa meile järgi, sest pidime minema Bergasse. Kahjuks tuli ta täpselt hommikusöögi ajal ning olime veel siis pidžaamas. Meile pakiti võileivad kaasa, nii armas :)
Veerand kaheteistkümnest läks buss Bergasse. Kõigepealt käisime (Karmen, Lluis ja mina) Lluisi õe juures tööl. Ta on advokaat. Koos temaga saime ka kohtus ära käidud. Ta näitas meile kohtusaali ja seda rüüd, mida kohtunik kannab. Peale seda käisime kolmekesti linnas ringi, sest lõunat läksime sööma alles poole kahest. Lõunasööki sõime hiina restoranis (Africa-Lluisi õde, tema sõbranna, Lluis, mina ja Kamme). 4-käiguline lõunasöök..kohutavalt raske oli olla pärast, kuid toidud oli väga maitsvad. Eelroaks võtsin nuudlikanasupi, seejärel nuudlid ja siis kana piprakastmes ning magustoiduks jäätis. Peale lõunasööki käisime ühe mäe tippu, mida Africa kangesti meile näidata tahtis. Imeilus! Vapustav vaade tervele Bergale. Seal oli ka üks kirik, millega tutvusime. Jalutasime niisama seal ringi ja tegime pilte.
Peale kõike seda läksime täiskõhuga jõusaali. Selle tõttu ei jaksanud eriti midagi teha ja lebotasime niisama saunas ja mullivannis. Jõusaalis olime umbes kuueni ning siis oli meil veel poolteist tundi vabaaega. Veetsime seda kohvikus.Kes jõi kohvi, kes jõi mahla :)  Poole kaheksast saime Africaga kokku ja viisime Lluisi jalkatrenni. Seejärel viis Africa meid koju.
Kodus olid meil külalised- klassiõde Karma, naaber Nuria ning nende sõbranna Laia. Tegime pitsaõhtu ning mängisime wii´d. Lahe oli. Kuid tegelikult tulid nad Gosoli seepärast, et oli ühe poisi sünnipäev. Käisime seal ka korra ära. Mis ma oskan õelda..sünnipäevalaps lõpetas väga halvas seisus, et pidime ta tema õe juurde viima. Jalutasime õhtul/öösel veel Gosolis ringi Karma õe Nuriaga ning meie naaber Nuriaga. Pikad jutud sai maha räägitud. Aga kohutavalt külm oli. Kraade oli iseenesest vähe -1 kuid tuul oli. Lõpuks tulime Karmeniga koju ühest. Kuna und ei tulnud pikutasin umbes veel poolteist tundi voodis kui lõpuks magama jäin. Päev oli vägaväga tore:)